۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه


خدا رو صد هزار مرتبه شکر سال 88 به آخراش رسیده . البته قاصد تجربه های همه تلخ با دلم می گوید سال 89 هم چندان بهتر از سال 88 نخواهد بود . البته اگر منصف باشیم سال 88 بدتر از سال 87 یا سالهای قبل از اون نبود .


دوست مهربونم اشکان من رو دعوت کرده به یک بازی درمورد بهترین های سال 88 . سالی که پر بود از بدترین ها .



1 – بهترین روز سال 88 :


بهترین روز سال 88 یک روز پنجشنبه در ماه مهر بود که به خوشی و بی خبری در کنار دوستان گذشت .


2 – بهترین هدیه ی سال 88 :


یک شلوار خوشگل و گرون قیمت + یک جلد نهج البلاغه ی مولای متقیان .


3 – بهترین سفر سال 88 :


من در سال 88 سفرهای زیادی رفتم که همگی تکراری و شبیه هم بودن و مقصد همه ی اونها یک جا بود . سفرهایی سرشار از دلتنگی و نگرانی برای دوستان ...


4 – بهترین کتاب سال 88 :


کتاب ؟ کتاب چیم دی ؟ ( به ترکی یعنی چیه ؟ ) امسال یک کتاب خوندم به اسم " جامعه شناسی قدم اول " که کتاب خوبی بود .


5 – بهترین دوست سال 88 :


سال 88 هیچی نداشت سال دوستی و برادری و خواهری میلیون ها ایرانی و غیر ایرانی بود .


6 – بهترین کار سال 88 :


اعتراض علیه کودتا و استبداد .


7 – بهترین غذای سال 88 :


چیزی یادم نمیاد .


8 – بهترین فیلم سال 88 :
فیلم
DEATH PROOF 
  ( رویین تن ) ساخته ی تارانتینو


9 – بهترین پست سال 88 :


پست " جمعه عید مومنان است البته در چارچوب قانون " که گزارشی بود از اقامه ی نماز جمعه به امامت امام رفسنجانی در روز 26 تیر 88 .



و در پایان : گرچه ممکنه سال 89 سال خوبی نباشه اما این دلیل موجهی نیست که این روزها شاد نباشیم . شاد بودن دلیل نمی خواد .


۱۲ نظر:

دست خیال گفت...

اون بهترین هدیه ات منو کشته ترکیبی از مادیات و معنویات :)

صدرا گفت...

اون بهترین کار رو همه با هم مشترکیم، همچنین برادری رو کاملا درست گفتید، واقعا امسال هیچی نداشت یک اتحاد فوق العاده بین همه ایرانیان آزاده داشت.

روژین گفت...

ایشالا که امسال بیشتر هدیه بگیری و سفرهای بهتری بری ... :)

آیسودا گفت...

نمی دونم چرا 88 برات بدتر از 87 یا 86 نبود. ولی هرچی بود عده ای را به هم نزدیک تر کرد. و یکی از اون عده من وتو کلی دیگه بودیم که هردومون به یه مسئله اعتراض داشتیم. جالب بود. شاد باشی همیشه

حضرت خضر گفت...

من باهات موافقم كه سال 88 بدتر از گذشته نبود.روندهاي منجر به سال 88 يك مقوله 4 ساله و يا حتي 12 ساله بود كه نهايتا" به اتفاقات 88 منجر شد.
چيم دي يعني كيه!
چيه ميشه نمنه!
از بهترين كارت هم خوشم آمد!

شیما گفت...

این کتاب های قدم اول کلا خیلی خوبه... نحوه ی روایت گریش از تاریخ یک تفکر خیلی نو و جالبه!
من میخوام فکر کنم 89 بهتر خواهد بود.بوی بهبود زاوضاع جهان می شنوم!، البته خودم میدونم داستان میگم...!

شیما گفت...

راستی ((بی هراس از بلندی و باد)) هم خیلی خوب بود...گرچه من پست های کل سالتو نخوندم که بتونم نظر بدم:)

مرضیه گفت...

اول اینکه که این بهترین ها که الان از تو می خوانم تومنی سه زار! توفیر دارد با بهترین های که دیروز زیر گوشم گفتی !!! یعنی کلن فرق داشت! (تمام شکلک های زبون درازی و دهن کجی که از من می شناسی به خودت تقدیم کن عزیزم !)

فکر کنم اگر قرار به انتخاب بدترین روز بود همه تفاهم داشتیم در روز 23 خرداد.

بهترین روز من 2 خرداد بود توی ورزشگاه آزادی که البته در آخر "دوستان" رو هم دیدم و با " دوستان" برگشتیم منزل و البته حساب آن روز پنجشنبه مهر ماهی که با " دوستان " در بی خبری و خوشی گذشت سواست !!!
خدا " دوستان" را برای شما و ما حفظ کناد!!!!


آقا چه کار خوبی می کنی که جدیدن جامعه شناسی می خونی . بگرد پیدا کن علت اینکه مردم ایران محبتشون رو هفت تا سوراخ قایم می کنن ؟!

شيما گفت...

امسال واقعا واقعا عجيب بود. سالي كه نه ميشه گفت خوب خوب بود و نه ميشه گفت فقط غم بود...
بهترين كارت خيليييييي خوب بود :)

آیسود گفت...

منم به روزم
[گل]

دست خیال گفت...

پیشاپیش سال سبز صبر و استقامت مبارک

آیسودا گفت...

عیدت مبارک